با سلام به دوستارانی که مطالب این وبلاگ رو سرمه چشمشان می کنند.
امسالم افتخار نصیبم شد و دعوت شدم برای رفتن به کرپلا. یادمه که اولین پیاده روی رو دو سال پیش شروع کردم با خودم عهد کردم که اربعین, نرم و اگه قسمت شد به غیر از اربعبین برم کربلا .چراکه از نظافت اصلا خبری نبود و به ایرانی ها خیلی بی احترامی میشد.این گذشت و گذشت تا به امروز که نمی تونم از سفر پیاده روی کربلا بگذرم.
نمی دونم در این دنیای نسل سومی یا همان Yها که دین و مذهب براشون اهمیتی نداره چرا این اهل بیت این همه متقاضی و عاشق داره .هیچ منطقی جلوی آن نیست .این همه پیاده روی کردم و رفتم و برگشتم ولی هنوز نفهمیدم عشق یعنی چی ؟عشق امام حسین و اهل بیت یعنی چی ؟جوونایی دیدم پیرایی دیدم زن هایی دیدم خردسال هایی دیدم که این مسیر 80کیلومتری رو با چه سختی و مشقتی میروند و عشق امام حسینه که اونا رو میکشه ولا هیچ چیزی نمی تونه ادم ها رو توی این مشقتا به خودش بکشه. ...
بگذریم.... نمی دونم چی می نویسم و چی میگم ولی امیدوارم که شما درکم کنید .انشالله کربلا همو ببینیم.
تاريخچه روستاي نقلي طامند درشهر بيرجند...ما را در سایت تاريخچه روستاي نقلي طامند درشهر بيرجند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69