دست از دوست داشتن آدمها نکشید، حتی اگر
از شما فاصله دارند! حتی اگر که
از آنها فاصلـه گرفتهاید. تصـور کنید: در کتاب
فروشی جلد یا قطع، عنوان و یا خطوطی را از
کتابی نظر شما را جلب میکند، کتاب
را میخرید و با خود بهخانه میآوریدو بعد از
خواندن چند صفحه و یا چند فصل، ارتباطی با
کتاب برقرار نمیکنید یا اصلا قبولش
ندارید، چه میکنید؟ کتاب را، میاندازید سطل
زباله؟یا میبندید و میگذارید در قفسهکتابها
زیرا احتمال میدهید که در فرصتی دیگر
بهسراغش بروید و شاید اینبار کتاب را بیشتر
بپسندید و ارتباط بهتری برقرار کردید! چونکه
احتمال میدهید زمان مناسبی برای
خرید و خواندن آن کتاب نبوده زیرا باور دارید
خود شما در حال تغییر هستید، هر آدمی مانند
یک کتاب نخوانده است، حتی اگر با
آنها ارتباط برقرار نمیکنید و حتی اگر، حرف
آن ها در یک راستا، با طرز فکر و باورهای شما
نیست به حکم دست دوستی که به
یکدیگر دادهاید دوستداشتنشرا دور نیندازید
دوستخود را و "دوست داشتنش" را فراموش
نکنید، حتی در بعد زمان و مکان(اختباس از سهیل )
ما را در سایت تاريخچه روستاي نقلي طامند درشهر بيرجند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45