
دست از دوست داشتن آدمها نکشید، حتی اگراز شما فاصله دارند! حتی اگر کهاز آنها فاصلـه گرفتهاید. تصـور کنید: در کتابفروشی جلد یا قطع، عنوان و یا خطوطی را ازکتابی نظر شما را جلب میکند، کتاب را میخرید و با خود بهخانه میآوریدو بعد ازخواندن چند صفحه و یا چند فصل، ارتباطی باکتاب برقرار نمیکنید یا اصلا قبولشندارید، چه میکنید؟ کتاب را، میاندازید سطلزباله؟یا میبندید و میگذارید در قفسهکتابهازیرا احتمال میدهید که در فرصتی دیگربهسراغش بروید و شاید اینبار کتاب را بیشتربپسندید و ارتباط بهتری برقرار کردید! چ...
ادامه مطلب
با سلام . پيامهاتون رو دريافت ميكنم ولي نميتوانم ايمييل كنم. از اينكه خصلت نويسندكيتون رو خاموش نكرديد و ادامه داديد و اين گونه وقايع را ميخواهيد توصيف كنيد ،ممنونم. ولي قبلش چاره انديشي داشته باشيد كه مشكلي نباشدxa0 +xa0نوشته شده در xa0جمعه پنجم خرداد ۱۳۹۶ساعتxa021:57xa0 توسطxa0حسين خزاعي xa0 |xa0 ...
ادامه مطلب